1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

UFC Primetime: St. Pierre vs Hardy cz. 2

Discussion in 'Newsy MMARocks.pl' started by Wojsław Rysiewski, Mar 18, 2010.

  1. Wojsław Rysiewski

    Wojsław Rysiewski KSW

    Dołączył:
    Mar 5, 2008
    Komentarze:
    14,076
    Zdobyte Lajki:
    744
    Punkty:
    2,790
  2. Predator

    Predator Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Jun 11, 2009
    Komentarze:
    48
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Zajebiste!
     
  3. Shoocker

    Shoocker Lejdis Fajt Najt

    Dołączył:
    Sep 3, 2009
    Komentarze:
    7,678
    Zdobyte Lajki:
    6,609
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Podkarpackie
    Mysle ze Hardy dzieki treningom z mnichami pokona GSP sila woli i groznym spojrzeniem. A tak na serio nie podoba mi sie trashtalk Hardyego ktory moim zdaniem w walce uderzy moze z 10 razy, a walka bedzie wygladala tak jak ta z Thiago Alvesem, po 3 rundzie pod naporem ciosow zapomni jak sie nazywa, a potem GSP go podda i minie jego slawa…
     
  4. serus

    serus Brutaal
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 6, 2010
    Komentarze:
    605
    Zdobyte Lajki:
    4
    Punkty:
    1,790
    To się nazywa promocja walki i mimo, że nie lubię amerykańców to mega podziw za to jak potrafią sprzedawać swoje produkty.
     
  5. Lucifer oO

    Lucifer oO EFC Africa
    Lightweight

    Dołączył:
    Apr 14, 2009
    Komentarze:
    2,803
    Zdobyte Lajki:
    1
    Punkty:
    1,790
    Ciekawie ciekawie. Osobiście nie wierzę w Hardego ale ;p Co tam ;p
     
  6. vaco1

    vaco1 Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Jun 5, 2009
    Komentarze:
    69
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Mam nadzieję że nie będzie niespodzianki i niewiele pomogą angolowi treningi z Joe Pesci [​IMG]
     
  7. tsatsiki

    tsatsiki EFC Africa
    Heavyweight

    Dołączył:
    Aug 31, 2009
    Komentarze:
    3,009
    Zdobyte Lajki:
    1,670
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Hardy przypomina mi Tima McIlratha z Rise Against i dlatego będe mu kibicować [​IMG]
     
  8. Anusiak

    Anusiak Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jun 2, 2009
    Komentarze:
    459
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Chociaż realnie patrząc GSP jest faworytem ja liczę niespodziankę! Aaajaaaj!
     
  9. Guest

    Guest Guest

    ajajaj dobra zapowiedz walki ;D nie wiem czemu ale to juz kolejny Brytyjczyk ktory mnie drazni Tymi wypowiedziami, apropo skad to mozna sciagnac na dysk?:)
     
  10. MNEMIC

    MNEMIC Brutaal
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 1, 2009
    Komentarze:
    697
    Zdobyte Lajki:
    21
    Punkty:
    1,790
    Ktos kojarzy piosenke na koncu? Bede dzwieczny za odpowiedz [​IMG]
     
  11. miczu

    miczu Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Aug 1, 2009
    Komentarze:
    5
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    dan hardy lewy sierp 1runda …….
     
  12. Mobius

    Mobius Shark Fights
    Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 7, 2010
    Komentarze:
    1,386
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Z tego co widac w tych materialach to Hardy nie za bardzo sie parterem przejmuje, nawet biorac pod uwage treningi z Serra. Zycze powodzenia z takim przygotowaniem. [​IMG]
     
  13. markeba

    markeba Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Sep 3, 2009
    Komentarze:
    75
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Hardy nie przejmuje się parterem, bo jest absolwentem Shaolin Culture Club. Otrzymał stopień Ninjy i może zniknąć gdy GSP będzie chciał go sprowadzić do parteru. Panowie, poczytajcie coś najpierw a dopiero potem komentarze…
     
  14. efajelajpi

    efajelajpi Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 9, 2010
    Komentarze:
    55
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    [​IMG]a ja mysle,ze Hardy sprawi wiecej klopotow GSP niz chocby Alves, pamietajmy, Hardy rzeczywiscie ma ten nokautujacy cios, wiec sa wieksze szanse na to, zeby sprawil niespodzianke, ale pewnie bedzie jak zawsze, czyli GSP zdominuje calkowicie Hardy”ego i obroni tytul bo jak dla mnie to nie ma w tej chwili nikogo w wadze polsredniej kto mogl by chociaz powazniej zagrozic GSP, wielka szansa Dana moze byc slabsza dyspozycja GSP albo jakis celny, mocny cios prosto na szczeke GSP, bo tak naprawde chyba jedyna slaboscia GSP jest nie za mocna szczeka, co pokazal kiedys Matt Serra…tylko jest jeszcze jeden aspekt…trafic GSP tak jak to zrobil Serra podczas ich walki, no ale wtedy chyba jednak GSP mial chyba troche slabszy dzien, no coz, czas pokaze:)
     
  15. Guest

    Guest Guest

    [​IMG]Trener GSP wkurwia niebywale. Mieszany pajac z rozrzedzona krwia.
     
  16. ned

    ned Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 13, 2010
    Komentarze:
    63
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    to się nazywa profesjonalna realizacja. Nie przepadam za tym dana white’m , ale ufc to jedyna obecnie profesjonalna organizacja, która potrafi zrobić show i wzbudzić zainteresowanie (pomijam pudziano-manię). bardzo mi się to podoba. super promocja, super zdjęcia. Hardy trochę gwiazdorzy, ale o to tu w tym chodzi chyba. Później wszystko i tak się wyjaśni w klatce. pzdr
     

Share This Page