1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Suplementacja i odżywianie przeciętnego człowieka

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by bart123, Jan 5, 2017.

  1. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    Mam w telefonie :matt:

    1. 451 kcal - 34,9g B - 36,8g T - 1,9g W
    2. 279 kcal - 29,9g B - 15,2g T - 6,3g W
    3. 522 kcal - 33,3g B - 13,1g T - 73g W
    4. 637 kcal - 37,4g B - 16,4g T - 86,2g W
    5. 350 kcal - 34,5g B - 1,9g T - 86,2g W

    2384 kcal = 170g Białka + 83,3g Tłuszczu + 253,6g Węgli

    Orzechy włoskie garść około 30g ma 194kcal

    W 5 mam 100gkurczaka + worek ryżu basmati + ogórek/etc. - wczoraj akurat robiłem szaszłyki

    Druga sprawa: posiłki prawie codziennie mi sie powtarzają, 3 pierwsze podobne, czasami inaczej robię jajecznicę.

    Robie jedynie różne obiady indyk/kurczak/dorsz/łosoś

    na parze, szaszłyki, w piekarniku, różnie
     
    Last edited: Jan 8, 2018
  2. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    Tego szejka daj jeszcze raz. Miedzy np. 4 a 5 posiłkiem. Do drugiego posiłku doloz tłuszczu np. 2 łyżki oliwy.
     
    ScoTT likes this.
  3. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    :antonio::mjsmile::mamed:

    Dałem łychę ostatnio oleju lnianego, ale nie smakowało mi to zbyt dobrze. Ale luz, będę dorzucał.
    Gorzej z tym drugim szejkiem ... d*pę mi rozedrze :DC:

    Dziękuję bardzo dobry człowieku :)
     
  4. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    Możesz wypić oddzielnie jak Ci smak posiłku psuje. Co do szejka to myślałem ze Ci smakuje jak go lutujesz. Jak bedzies schodził z kcal to białka nie ruszaj. Obcinaj tłuszcze i wegle delikatnie. Z tym ze tłuszczu zostaw nie mniej niż 70g na koniec.
     
  5. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    Szejk jest ok, smakuje, tylko zatyka. Ta ilość jedzenia mnie zatyka strasznie.
     
  6. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    To nie jest dużo. Żołądek się rozciągnie i będzie wchodzić. Poza tym z czasem będzie tego coraz mniej bo redukujesz w końcu. Zaczynaj z wysokiego pułapu, żeby było z czego ścinac w razie zastoju. A co tam ćwiczysz?
     
  7. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    Wiesz co ja mam straszną nadwagę (ale nie mam jakoś wielkiego brzucha czy coś, nie jest tak tragicznie znowu, ale ulany jestem strasznie, takim typowym endomorfem szerokim) dlatego teraz robię tylko stubburn fat protocol czyli 5 minut rozgrzewka, 10 minut interwały 15/45, 30-40 minut biegu w progu 130 uderzeń serca na minutę, później znowu interwały dłuższe 10 minut ale 30/30 i tak sobie chodzę prawie codziennie (od 2 raz nie byłem), głównie bieżnia i na maszynie. Zjadę jeszcze trochę i będę robił:
    http://ugot2bestrong.com/2017/03/31/zgodnie-z-zaleceniami/
    Jak już będę koło 85kg będę z powrotem chodził na "ksw" ;) i boks/boks tajski

    Jakbyś miał jakis inny pomysł to chętnie posłucham.

    Ja też muszę brac pod uwagę, że mam żonę, dziecko, drugie w drodze, praca od 7-15, żona pracuje do wieczora bo ma własną działalność więc ja z małym siedzę, na siłkę wstaję rano o 4:15 przed pracą. Wieczorem dopiero od 20/21 mam czas dla siebie. Godzinę mi schodzi codziennie smo gotowanie, przygotowywanie wszystkiego, mimo że niektóre rzeczy robie na dwa dni.
     
    Last edited: Jan 8, 2018
    torpedo likes this.
  8. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    Trening siłowy 4 razy w tygodniu.:goldi: Interwały na koniec redukcji.
     
    ScoTT likes this.
  9. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    Poradzisz coś? Masz jakas rozpiske?
     
  10. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    Plan się dobiera indywidualnie.:fjedzia: Ćwiczyłeś coś kiedyś?
     
  11. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    Ćwiczylem. Ciezary sobie dobiore tylko mi powiedz jak go sobie podzielic na 4 dni, jakie cwiczenia, ile serii i powtórzeń.
     
  12. mewson

    mewson ONE FC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jun 26, 2011
    Komentarze:
    2,283
    Zdobyte Lajki:
    1,992
    Punkty:
    1,190
    Nie wymagaj, żeby ktoś, kto Cię nie zna, dobrał Ci odpowiedni plan... Wybierz sobie jakiegoś gotowca typu fbw i modyfikuj ćwiczenia akcesoryjne pod braki :)
     
  13. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    Chodzi mi o szablon ... wiec nie rozumiem co w tym dziwnego ...wiem jakie cwiczenia zrobie, jakich nie, ktore w mojej ocenie sa dla mnie dobre, potrafie sobie zastapic cwiczenie na dana partie miesni innym. Szablonow na necie setki milionow, niekoniecznie madrych dlatego pytam mądrzejszego kolege o rade. Kogo bys nie zapytal kazdy Ci doradzi cos innego.
     
  14. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    http://www.sfd.pl/15_10_5_by_Wodyn-t1136014.html
     
    ScoTT likes this.
  15. ScoTT

    ScoTT Bellator
    Welterweight

    Dołączył:
    May 25, 2010
    Komentarze:
    4,326
    Zdobyte Lajki:
    6,173
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Rzeszów
    @lugasek dzięki za rady. Najlepsza redukacja w moim życia, bo pierwsza zrobiona z głową. Jestem zadowolony mega. Od 2 stycznia poleciałem prawie 6kg, aktualnie przestój od tygodnia podejrzewam że to ten okres kiedy zaczynam palić fat i jednocześnie gromadzić od nowa wodę, bo strasznie mało sikam a dalej piję po 3l dziennie. Szacunkowo wychodzi mi że poleciało 12,9% tkanki tłuszczowej. Drastycznie mi poleciał brzuch, talia po prawie 10cm, trochę kark i uda, łapka dalej na poziomie 40cm, łydka na plus o 1cm. Jestem zadowolony mega, mam w ch*j energii i zapału na siłce. Skończyły się problemy z nieregularnym wypróżnianiem, teraz wszystko dosłownie jak w zegarku. Nie chodzę już wiecznie zmęczony, ospały i ociężały.

    Jeśli znajdzie się jeszcze ktoś kto myśli, że spalaczem zrobi z siebie terminatora to piszę to po to żeby zszedł na ziemię i wziął się za koryto, jestem tego najlepszym przykładem że nic nie jest w stanie pomóc tak dobrze jak prawidłowe odżywianie a jadłem w życiu już tego typu specyfiki jak: ThermalPro, LeanFX, Venom Hyperdrive 3.0+, Cannibal Inferno, Man Scorch.

    Koncze Combat z MusclePharma, zakupilem prawie 3kg ON Whey Gold Standard 100% na allegro w dobrej cenie.

    Jak już przestane sie wstydzic swojego wygladu wrzuce fotki z poczatku i konca jaki jest efekt.
     
    Last edited: Jan 20, 2018
    TYTUS and Grubas like this.
  16. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    to pij wiecej.
     
    ScoTT likes this.
  17. TYTUS

    TYTUS UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    15,806
    Zdobyte Lajki:
    14,159
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    @lugasek @ALRI będę Was musiał prosić o pomoc. Ktoś poprosił mnie by mu zweryfikować zaleconą dietę. Opiszę sytuację jak będę miał więcej czasu. Na początek poprosze o jakiś kalkulator by obliczyć kalorie i makro w tej jego diecie
     
  18. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    13,162
    Zdobyte Lajki:
    13,462
    Punkty:
    1,790
    http://potreningu.pl/calculators/calories
     
    TYTUS likes this.
  19. ALRI

    ALRI Brutaal
    Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 15, 2014
    Komentarze:
    629
    Zdobyte Lajki:
    584
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Gold's Gym
  20. TYTUS

    TYTUS UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    15,806
    Zdobyte Lajki:
    14,159
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Kolacja 19.00
    POMIDORY Z CEBULKĄ
    Oliwa z oliwek - 10 g (1 x Łyżka)
    Pieprz czarny mielony - 1 g (1 x Szczypta)
    Sól himalajska - 1 g (1 x Szczypta)
    Pomidor - 240 g (2 x Sztuka)
    Cebula dymka - 40 g (2 x Sztuka)
    Czas przygotowania: 5 minut
    1. Pomidory umyj i pokrój na ósemki.
    2. Cebulkę pokrój w drobną kosteczkę i posyp nią pomidory oraz oliwą.
    3. Dopraw pieprzem i solą.
    KANAPKI WARZYWNE
    Chleb pełnoziarnisty z żyta - 60 g (2 x Kromka)
    Pieprz czarny mielony - 1 g (1 x Szczypta)
    Bazylia (suszona) - 4 g (1 x Łyżeczka)
    Oliwa z oliwek - 5 g (0.5 x Łyżka)
    Szczypiorek - 10 g (2 x Łyżeczka)
    Masło ekstra - 5 g (1 x Łyżeczka)
    Sałata - 30 g (6 x Liść)
    Pomidor - 240 g (2 x Sztuka)
    Czas przygotowania: 10 minut
    1. Chleb posmaruj masłem i nałóż sałatę.
    2. Pomidory pokrój w ósemki, skrop oliwą i posyp szczypiorkiem.
    3. Przypraw do smaku bazylią i pieprzem.
     

Share This Page