1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Street Workout

Discussion in 'Rocks Trening' started by Masu, Aug 12, 2016.

  1. KalasznikowMac

    KalasznikowMac PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 19, 2015
    Komentarze:
    6,240
    Zdobyte Lajki:
    8,215
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Wczoraj nakurwiłem ze 80 dipsów na treningu, piękna sprawa. Ktos na drążki chodzi, czy wszyscy zrzucają wagę ?
     
  2. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Na raz? ;) Ja sobie czasem pohasam. Nie wiem co to zrzucanie wagi.
     
  3. KalasznikowMac

    KalasznikowMac PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 19, 2015
    Komentarze:
    6,240
    Zdobyte Lajki:
    8,215
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    a dzie tam na raz, w seryjkach, ostatnio polubiłem drążki, fajna sprawa
     
  4. lugasek

    lugasek UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    9,799
    Zdobyte Lajki:
    7,181
    Punkty:
    1,190
    @kaczka41
     
  5. KalasznikowMac

    KalasznikowMac PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 19, 2015
    Komentarze:
    6,240
    Zdobyte Lajki:
    8,215
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
  6. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Potwierdzam. Zajebiste treningi wchodzą. Kiedyś będę nakurwiał:bleed:
     
  7. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    2,918
    Zdobyte Lajki:
    6,720
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    Jak tam @husarz trenujesz coś?
     
  8. Orest

    Orest UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 4, 2011
    Komentarze:
    14,003
    Zdobyte Lajki:
    16,824
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Ja ostatnio porzuciłem drążki na rzecz siłowni, ale formę zrobiłem na prawdę zajebistą i jestem z siebie mega zadowolony. Pozdro.
     
    J-Son likes this.
  9. Betonowy Krzychu

    Betonowy Krzychu EFC Africa
    Heavyweight

    Dołączył:
    Oct 29, 2013
    Komentarze:
    3,011
    Zdobyte Lajki:
    6,702
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Ja pierdzielę, że też masz czas cisnąć na siłowni i jeszcze tyle km na rowerze robić i to do tego przy żonie i małym dziecku - naprawdę szacun . Ja przychodzę z pracy, 3 razy w tygodniu sobie pobiegam po godzince, potem jakaś kolacyjka, następnie podszkalam godzinkę-półtorej, żeby zrealizować cel "przebranżowanie się" i zazwyczaj już jest po 21-ej - pozostaje tylko obejrzeć jakiś serial z Lubą, która i tak narzeka, że spędzam z nią za mało czasu, a potem spać i znowu do roboty. Ty masz jakiś patent na 28-godzinną dobę?
     
  10. Orest

    Orest UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 4, 2011
    Komentarze:
    14,003
    Zdobyte Lajki:
    16,824
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Kończę robote o 17, szybko mykam na siłownie, 1,5h trening, do domu, kolacja, ogarnianie chałupy i dzieciaka, i do spania:). A rower uskuteczniam do pracy, z pracy i w weekendy. Wszystko się da jak się poukłada pewne rzeczy w życiu. Jednak cierpi na tym moje życie towarzyskie, którego już praktycznie nie mam, bo wyjście na piwo z kumplami rujnuje mi cały plan tygodniowy.
     
  11. Betonowy Krzychu

    Betonowy Krzychu EFC Africa
    Heavyweight

    Dołączył:
    Oct 29, 2013
    Komentarze:
    3,011
    Zdobyte Lajki:
    6,702
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Też o tym myślałem, ale niestety brak prysznica w robocie w zasadzie to uniemożliwia.
     
  12. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Robię w zasadzie codziennie. Dwa krótkie treningi po ok. 40 min. Rano i wieczorem. Drążki, basen i rower (różne wariacje, nie wszystko razem:) ) . Muszę coś pozmieniać, bo mi progres przystopował. Jakieś fajne plany/programy masz na rozkładzie?
     
    J-Son likes this.
  13. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Nie zdążyłem edytować. Jak u Ciebie? Co teraz robisz?
     
  14. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    2,918
    Zdobyte Lajki:
    6,720
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    A u mnie właśnie drugi rok bez żelastwa i też nie narzekam :) Pozdro!

    Jakie masz teraz cele? Jakiś gotowców nie mam, ale może coś doradzę w miarę możliwości.

    Ja praktycznie cały lipiec i sierpień miałem przerwę (dużo roboty fizycznej, remonty itd.), teraz od tygodnia wróciłem już na dobre z treningiem. Aktualnie 6x w tygodniu po ok. 1,5h "amatorska gimnastyka" + biegam z rana ze 3 razy w tygodniu. Aktualnie mocno się katuję na kółkach gimnastycznych. Jak znajdę chwilę to podrzucę aktualny plan treningowy.
     
    husarz likes this.
  15. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    MU, back i front lever do końca roku. Może planche (ale nie mam ciśnienia, bo się trochę cykam po tym jak mi coś w przedramieniu strzeliło kilka tygodni temu) i v-sit/manna. Do tego chcę zwiększyć mocno ilość pull i push upów, ale to raczej naturalnie powoli będzie iść do góry z tego co zauważyłem.

    P.S. Kółka też mam jakby co ;)
     
  16. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    2,918
    Zdobyte Lajki:
    6,720
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    Ten Muscle Up to na drążku czy kółkach? I w jakim miejscu jesteś z progresją w BL i FL (jakie czasy trzymania mniej więcej)?

    Tak na dobrą sprawę to mam podobne cele :) Z tym, że back lever na razie odpuszczam, aktualnie męczę MU na kółkach (już robię pełne, ale szlifuję jakość) i fronta, którego utrzymam na lekko ugiętych rękach, ale też dążę do poprawnej formy z prostymi rękoma. Co do planche to celuję w straddle (jakby wszedł na wiosnę byłoby fajnie), ale z tym mi się nie spieszy. No i intensywnie się rozciągam, bo czuję, że w poziomce (l-sit) mnie ogranicza słaba "elastyczność" :)

    Wieczorem będę miał więcej czasu to się bardziej rozwinę, doradzę i wrzucę moje ćwiczenia pomocnicze pod konkretne elementy.
     
  17. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    MU na drążkach, bo wydaje mi się, że na kółkach jest dużo trudniej. Inaczej mięśnie pracują, potrzeba większej stabilizacji. Z drugiej strony jakbym się przerzucił z pull upami na kółka to pewnie szybciej progres bym załapał. Jeśli chodzi o BL i FL to używam aplikacji Thenics do progresji. Wcześniej robiłem Foundation, ale po incydencie z przedramieniem miałem przerwę ok. 3 tygodnie i nie wróciłem do tego programu. Może niepotrzebnie.
    BL: tuck back lever 30s, advanced dopiero będę robił (30s to próg przejścia w tej apce dla większości holdow).
    FL: Adv tuck front lever 30s, one leg front lever 16s.
    Nie wymieniam tu reszty ćwiczeń, bo piszę z telefonu.

    Z rutyną rozciągania jest dramat, więc możesz coś też na ten temat podrzucić ;)
     
  18. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    2,918
    Zdobyte Lajki:
    6,720
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    Ja właśnie siłowy MU na kółkach osiągnąłem po ok. trzech tygodniach treningu (wcześniej zero styczności z kółkami), a na drążku zajęło mi to o wiele więcej czasu. Jak dla mnie wersja na kółkach jest bardziej techniczna, a faza "przejścia" łatwiejsza. W wersji na drążku głównie robiłem pull upy do klatki, pompki na drążku, opuszczanie z podporu i MU z pomocą gumy (stajesz stopami na gumie, w miarę postępu brałem cieńsze gumy). Można też robić MU z pomocą, ale trzeba mieć kogoś kto cię złapie za nogi i "wepchnie" do góry :)

    Co do statycznych... ja osiągnąłem duży progres gdy do zwykłej progresji dołożyłem ćwiczenia pomocnicze (różne unoszenia, opuszczenia, praca z gumą itd.). W sumie jak trenujesz 2x dziennie po 40 minut to ten trening poranny mógłby być treningiem technicznym (statyka: progresje + ćwiczenia pomocnicze), a wieczorem zrobić siłę (np. obwody) i rozciąganie.

    Jeśli chodzi o rozciąganie to ćwiczenia biorę stąd (mam nadzieję, że takie linki nie są zakazane):
    http://gimnastycy.pl/forum/watek-cwiczenia-na-zwiekszenie-sklonu-w-przod-w-siadzie-prostym
    http://gimnastycy.pl/forum/watek-cwiczenia-na-zwiekszenie-ruchomosci-w-stawie-ramiennym
    W tym pierwszym linku u góry są zasady rozciągania, do których się stosuję. Powiem ci, że jest masakra, schodzi mi na tym ze 40 minut, ale efekty są (oczywiście nie robię wszystkich wymienionych tam ćwiczeń, bo nie mam tyle czasu + serio się można tym zajechać).

    Załączam moją aktualną rozpiskę, niestety wszystkie nazwy mam po polsku i niektóre ćwiczenia trochę pokrętnie nazwane :)
    [​IMG]
     
  19. husarz

    husarz Shark Fights
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    1,306
    Zdobyte Lajki:
    1,587
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Wow! Dzięki wielkie. Sam plany sobie układasz, czy opierasz się na jakichś "gotowcach" typu - książki, aplikacje, itd.?

    Do tej pory siłowe wciskałem rano, ale zauważyłem, że więcej jestem w stanie zrobić wieczorem, więc zmieniam kolejność. No i wskakuję na kółka.
    Tylko muszę sobie nowy tygodniowy plan rozpisać i koniecznie rozciąganie wrzucić, bo bez tego będzie co raz gorzej. Ja często w minutach rozpisuję (tzn. zakładam że tyle i tyle zejdzie mi np. na podciągnięcia, a potem mierzę czas rzeczywisty) sobie treningi, później nawet po czasie ukończenia danego treningu widać postępy (lub ich brak).

    Heh, "waga w podporze" nie wpadłbym na to. Ja wszystko rozpisuję "in English" bo krócej i nie muszę kombinować na polskimi nazwami, ale jakoś się odnajdę :)

    Podrzuć mi proszę jakieś rzetelne źródła z ćwiczeniami, żebym mógł jakoś to sprawniej sobie zorganizować.

    P.S. Całkiem sporo tych ćwiczeń masz:bleed:
     
  20. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    2,918
    Zdobyte Lajki:
    6,720
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    Plany układam samodzielnie. Metodą prób i błędów doszedłem do optymalnej rozpiski, wiem jakie ćwiczenia na mnie najlepiej działają, ile powinien trwać pojedynczy treningi i ile czasu trenować wg jednej rozpiski. Ciężko mi sobie przypomnieć teraz konkretne źródła informacji, ale na pewno książka Sommera (1), forum gimnastycy i ich kanał yt (2a/b), kalisteniczny (3) + jakieś filmiki na youtube w zależności czego mi tam brakowało.

    Niby są jakieś badania, które mówią, że koło 17 jest najlepsza pora na trening, ale dla mnie osobiście czy ćwiczę o 11 czy koło 17 jest bez znaczenia.

    Ja też zaczynałem od nazw anglojęzycznych (dużo łatwiej o filmiki na yt), ale na forum gimnastyków posługują się w większości nazewnictwem polskim więc chcąc nie chcąc musiałem się w tym orientować :)

    Ostatnio natknąłem się na fajny kanał GMB Fitness (4) i ten prowadzący - Ryan Hurst jest raczej kumaty i fajnie pokazuje m. in. progresje ćwiczeń. Właściwie jeśli chodzi o ćwiczenia pomocnicze itd. to te wspomniane źródła wyczerpują temat. Tylko trzeba zorganizować trochę czasu żeby to wszystko przejrzeć :)

    (1) http://lubimyczytac.pl/ksiazka/2025...y-the-science-of-gymnastics-strength-training
    (2a) http://www.gimnastycy.pl/forum/
    (2b) https://www.youtube.com/channel/UCdQRIbrCGLkCCvQzSLfjV9w/videos
    (3) https://www.youtube.com/channel/UCqXxYSXMprq2IysTWeDOZQw/videos
    (4) https://www.youtube.com/user/GoldMedalBodiesVids/videos

    Progresje od instruktorów Legii:
    Planche: http://gimnastycy.pl/forum/watek-waga-w-podporze-by-legia-warszawa
    Front Lever: http://gimnastycy.pl/forum/watek-waga-przodem-by-legia-warszawa

    EDIT: wydaje się, że mam w planie sporo ćwiczeń, ale jak wyczytałem, że wyczynowcy trenują 2 razy dziennie po 3h to myślę, że moje 1,5h wygląda rozsądnie :) Ale po dołożeniu większej ilości ćwiczeń, zanotowałem znacznie szybszy progres.
     
    husarz likes this.

Share This Page