1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Street Workout

Discussion in 'Rocks Trening' started by Masu, Aug 12, 2016.

  1. VoRaNeK

    VoRaNeK Jakub Chrzciciel

    Dołączył:
    Aug 28, 2011
    Komentarze:
    20,322
    Zdobyte Lajki:
    24,438
    Punkty:
    5,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Krosno
  2. husarz

    husarz Legacy FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    2,098
    Zdobyte Lajki:
    3,318
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Wygląda przyzwoicie. Ja póki co robię progresję (muscle up, planche, back i front lever itd.) z apki Thenics i Foundation One (kończę w zasadzie i dlatego 2 szukam). Trening póki co 1-2 razy dziennie w zależności od możliwości, ale max godzina zazwyczaj, dłużej nie mam jak, chociaż czasem się uda przeciągnąć...zazwyczaj jak rano nie zrobię pierwszego ;) Mimo wstawania o 5 rano, nie zawsze się wyrobię. Przelecę przez te programy Sommera i tę apkę i zobaczymy co będzie dalej. Czasu na pewno mi to sporo zajmie. No i jeszcze kontuzję (tę największą) muszę doleczyć. Masz coś godnego uwagi jeśli chodzi o mobilność? (bo jest dramat z tym, a robić się nie chce ;))
     
  3. husarz

    husarz Legacy FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    2,098
    Zdobyte Lajki:
    3,318
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
  4. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    3,424
    Zdobyte Lajki:
    8,186
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Sam szukam czegoś dobrego :D Ale moje rozciąganie to zlepek filmików z youtube'a, książek i forum gimnastyków.

    Ostatnio takie coś ogarnąłem:
     
    KalasznikowMac, Zaraza and husarz like this.
  5. husarz

    husarz Legacy FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    2,098
    Zdobyte Lajki:
    3,318
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    OK, kojarzę gościa. Jebaniutki ma mobilność :D
    Ponoć ta książka jest dobrym źródłem wiedzy: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/234160/stretching
     
    J-Son likes this.
  6. J-Son

    J-Son Nadworny grafik

    Dołączył:
    Oct 31, 2012
    Komentarze:
    3,424
    Zdobyte Lajki:
    8,186
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    @husarz generalnie jeśli chodzi o rozciąganie to dzielę to na pięć "obszarów":
    - szpagaty
    - mostek
    - obręcz barkowa
    - skłony
    - nadgarstki

    Wybieram po 3-5 ćwiczeń na każdy obszar i robię 2-3 serie (czasy trzymania w rozciągnięciu przeważnie ok. 10-15 s). Oprócz rozciągania statycznego robię jeszcze trochę rozciągania dynamicznego (wymachy różnego rodzaju), pogłębianie i rozc. z obciążeniem (to daje fajne efekty, ale trzeba być dobrze rozgrzanym i robić to z wyczuciem). Generalnie w kwestii mobilności ciągle eksperymentuję, ale im więcej czytam na ten temat tym mam większy mętlik w głowie :)
     
  7. VoRaNeK

    VoRaNeK Jakub Chrzciciel

    Dołączył:
    Aug 28, 2011
    Komentarze:
    20,322
    Zdobyte Lajki:
    24,438
    Punkty:
    5,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Krosno
    husarz likes this.
  8. husarz

    husarz Legacy FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    2,098
    Zdobyte Lajki:
    3,318
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    To wygląda na to, że ta seria Foundation Sommera ma w sobie wszystko. Z tym, że tutaj po każdym ćwiczeniu (serii) wykonujesz ćwiczenie mobility/rozciągające zarówno statyczne jak i dynamiczne. Dorzucę sobie jeszcze jakieś rozciąganie, zwłaszcza w jakiś wolny dzień. Fak, jak ja mało czasu mam :D Dzięki za pomoc. Potrenujemy kiedyś wierzę ;):bleed:

    @VoRaNeK mimo, że bez pożądanego przeze mnie rezultatu to również dzięki za pomoc :beer:

    @Cactus byłbyś w stanie odgrzebać skądś pdfa z programem treningowym "Foundation Two", autor Christopher Sommer?:pray:
     
    J-Son likes this.
  9. Cactus

    Cactus Moderator Cohones

    Dołączył:
    Aug 4, 2010
    Komentarze:
    7,195
    Zdobyte Lajki:
    8,171
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    VoRaNeK and husarz like this.
  10. husarz

    husarz Legacy FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    2,098
    Zdobyte Lajki:
    3,318
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Cactus likes this.
  11. KalasznikowMac

    KalasznikowMac PRIDE FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 19, 2015
    Komentarze:
    6,857
    Zdobyte Lajki:
    9,974
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Jak tam mordeczki idą treningi ? Na majówce coś się ruszali czy tylko browary i karkówa z grilla ? Ja napierdalam ostro, muay thai powróciło, oby tym razem na dłużej, siłka cały czas, tylko teraz skupiam się na samym wolnych ciężarach, żadnych maszyn, podciąganie i dipsy moje główne ćwiczenia, forma dobra, ale wpierdalam jak leci, cziperki, piwerko, cukier itp. Jak tam u was? Chętnie poczytam, bo temat umiera zmartwychwstaje i znowu umiera :D
     
    Shoocker likes this.
  12. Shajs

    Shajs UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 4, 2011
    Komentarze:
    10,960
    Zdobyte Lajki:
    11,126
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    U mnie przymusowa przerwa od 2 tygodni, bo mam skręconą stopę. Jedyne co robię to pompki...
     
  13. cRe

    cRe PRIDE FC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2012
    Komentarze:
    7,095
    Zdobyte Lajki:
    7,050
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Wrocław
    Dzisiaj KFC a potem dwa piwa. Potem poszedłem biegać. Nie polecam nikomu.
     
  14. KalasznikowMac

    KalasznikowMac PRIDE FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 19, 2015
    Komentarze:
    6,857
    Zdobyte Lajki:
    9,974
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Kiepsko, komu zakurwiłeś z laczka ? Zdrowia !
    Jak ja idę do KFC to z góry zakładam że tego dnia nie trenuję, zawsze ociężały jestem i nic mi się nie chce
     
    Scurvol likes this.
  15. Scurvol

    Scurvol Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Jul 8, 2016
    Komentarze:
    4,296
    Zdobyte Lajki:
    7,236
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    mam to samo, tzn jakas silka to jeszcze ujdzie ale bieganie odpada. Pare razy probowalem biegac po jakims kiepskim zarciu w stylu kebaba czy KFC i zawsze byla masakra, walka z samym soba przez caly i do tego duzo krotszy dystans.
     
    KalasznikowMac likes this.
  16. cRe

    cRe PRIDE FC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2012
    Komentarze:
    7,095
    Zdobyte Lajki:
    7,050
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Wrocław
    Zrobiłem jakieś 14/15 i na początku walka była żeby się nie zrzygać, a wracając żeby się nie zesrać. Każda motywacja dobra żeby przycisnąć tempo pod koniec :p
     
    husarz, Pat Bateman and Scurvol like this.
  17. nicos

    nicos WSOF
    Welterweight

    Dołączył:
    May 12, 2012
    Komentarze:
    3,265
    Zdobyte Lajki:
    2,287
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Zielona Góra
    Ma ktoś doświadczenie z naderwanym mięśniem? Interesuje mnie rekonwalescencja i po jakim czasie powrót do treningów. Proszę tylko o własne doświadczenia, bo internety już przeczytałem.
     
  18. Pat Bateman

    Pat Bateman UFC
    Lightweight

    Dołączył:
    Aug 29, 2010
    Komentarze:
    9,143
    Zdobyte Lajki:
    6,812
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Home Page:

    I wiele innych. Tych filmikow gosciu ma od chuja. Czesc sam wyprobowalem (barki) i da sie zauwazyc roznice.
     
    husarz likes this.
  19. husarz

    husarz Legacy FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2014
    Komentarze:
    2,098
    Zdobyte Lajki:
    3,318
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Zaopatrzyłem się już w jego księgę mobility - "Być sprawnym jak lampart". Jest tam tego tyle, że chyba będę musiał odstawić normalne treningi ;)
     
    Pat Bateman likes this.
  20. KalasznikowMac

    KalasznikowMac PRIDE FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 19, 2015
    Komentarze:
    6,857
    Zdobyte Lajki:
    9,974
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    No hejka sportowe świry, co tam się z wami dzieje ?
    U mnie jako od miesiąca grany jest FBW składający tylko z ćwiczeń złożonych, same wolne ciężary. Do tego muay thai, forma coraz lepsza. Z dietą różnie bywa. Np. Cały tydzień trzymam się, ale nadchodzi weekend i jakieś kfc, czekolada czy inne pyszności wlatują.
    Piszcie jak tam u was wariaty
    PS. Taki Mirek nakurwiał dziś klincz na treningu, a wy ?
     

Share This Page