1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Muzyka

Discussion in 'Cohones' started by Zelboys06, Apr 15, 2010.

  1. Scurvol

    Scurvol Bellator
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 8, 2016
    Komentarze:
    4,519
    Zdobyte Lajki:
    7,805
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    tak, wiem, slyszalem. Dzisiaj wyszla nowa plyta

    wiazalem z nia duze nadzieje i... i chuj bombki szczelil :lol: szczerze mowiac, zawiodlem sie. Nie jest az taka zla ale baaardzo daleko jej do tego arcydziela gatunku

    podejrzewam, ze prawdopodobnie tworcy juz nigdy nie zbliza sie poziomem do tej plyty albo chociazby do tej perelki z ich poporzedniej plyty
    (nie bylo na YT, to pozwolilem sobie wstawic, fajny klimacik ma kawalek. Pasuje na plaze :wink:)

    bylo, wstawialem kiedys tam :tongue:
     
    Olos likes this.
  2. Scurvol

    Scurvol Bellator
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 8, 2016
    Komentarze:
    4,519
    Zdobyte Lajki:
    7,805
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    c.d.
    @Olos wstawiales tu kiedys, pamietam tak z 5 kawalkow synthwave'owych (same perelki) ktore to wkrecily mnie w gatunek niesamowicie, miedzy innymi to :heart::heart::heart:

    jest nawet moj komentarz pod trackiem to bylo 3 lata temu :wink:
    a ta nowa ich plyta, no kurwa...
     
    Olos and Szarlej like this.
  3. Bardock

    Bardock WSOF
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Dec 30, 2011
    Komentarze:
    3,462
    Zdobyte Lajki:
    1,719
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male


    o kurwa w kurwę mać ;o
     
  4. Szarlej

    Szarlej BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    May 6, 2017
    Komentarze:
    835
    Zdobyte Lajki:
    1,246
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Tu jesteś bratku. No fajnie. :friends:
     
  5. Renegade

    Renegade BAMMA
    Middleweight

    Dołączył:
    Sep 21, 2016
    Komentarze:
    963
    Zdobyte Lajki:
    2,043
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Tam gdzie kończą się Reguły
    RIP Vinnie

     
    Hefaner and lwzz like this.
  6. Scurvol

    Scurvol Bellator
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 8, 2016
    Komentarze:
    4,519
    Zdobyte Lajki:
    7,805
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
  7. Drzewo

    Drzewo M-1 Global
    Middleweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    Jul 19, 2017
    Komentarze:
    3,752
    Zdobyte Lajki:
    2,855
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Heja, bo nie pamiętam, z kim gadałem o Brutal ASSault :)

    Jednak nie będzie tego ziomka z Ahnsinh, ale za to reszta kurwa listy rozjebała mi buty podczas wystrzeliwania na Marsa. I nie będę wyliczał, ale jak zbiera się kilka kapel z dzieciństwa, kilka z bycia młodziakiem, i kilka, które rozpierdalają mnie aktualnie...No cóż, właśnie zamówiłem bilet.

    Pamiętam tylko, że @dizel77 , @Bardock, @billmurray, @Renegade @Dzihados, @Iwzz, (wiem,że spęd,tylko oprócz koncertów są też klubowe koncerty, festiwal filmowy,i inne takie tam) @DickNiaz, @Rakesh, @halibut @Yoshi 1899, @Pietagoras no i dodajcie tych, których powinienem pamiętać, a ni chuja nie pamiętam. 20kilo to 20kilo, część sformatowało, część wymyło.
     
  8. halibut

    halibut UFC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Dec 18, 2014
    Komentarze:
    17,996
    Zdobyte Lajki:
    16,137
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Śląsk/Warszawa

    Moze sie uda w koncu pojechac. Od 10 lat sie wybieram
     
    Drzewo likes this.
  9. dizel77

    dizel77 UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Nov 28, 2011
    Komentarze:
    11,124
    Zdobyte Lajki:
    22,944
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Female
    Nie wiem o co chodzi. Brutal bardzo dobry Festiwal tylko na cyganów tam trza uważać bo kradną. Ogólnie kurwa kradna w chuj tam. Chociaż nie wiem jak teraz może se z tym poradzili
     
  10. Drzewo

    Drzewo M-1 Global
    Middleweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    Jul 19, 2017
    Komentarze:
    3,752
    Zdobyte Lajki:
    2,855
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Kurła,każdy prawie kradnie. Raz pepiki nas okradły, a w zeszłym roku słowacy kiełbasy...ale im się nie dziwię,czeska i słowacka kiełbasa to ostry syf...pomyśleć,że propagandowo pierdolą o naszej,że to zło,a jak jest,to kradną.
     
    dizel77 likes this.
  11. dizel77

    dizel77 UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Nov 28, 2011
    Komentarze:
    11,124
    Zdobyte Lajki:
    22,944
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Female
    @Olos kiedyś pisałeś że nie ma nic lepszego niz dobry trash. To jest aktualnie najlepszy trash na rynku z tych nowych. Chuj ze starymi dziadami ta kapela miażdży. Te riffy rozjebią Ci łeb :evil::lol:

     
    DickNiaz and Dzihados like this.
  12. bartoszkrk

    bartoszkrk BAMMA
    Welterweight

    Dołączył:
    Oct 21, 2017
    Komentarze:
    923
    Zdobyte Lajki:
    365
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Sopot
  13. Tar-Ellendil

    Tar-Ellendil Vale Tudo
    Open

    Dołączył:
    Apr 28, 2011
    Komentarze:
    21,146
    Zdobyte Lajki:
    18,809
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Occupation:
    MMA
    Miasto:
    Krakał
    Home Page:
  14. vast

    vast EFC Africa
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 4, 2017
    Komentarze:
    3,046
    Zdobyte Lajki:
    3,944
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
  15. lwzz

    lwzz Jungle Fight
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2015
    Komentarze:
    267
    Zdobyte Lajki:
    305
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Szczecin
    Lipa, smutek i w ogóle, ale przynajmniej teraz razem z bratem chla w Valhalli.

     
    dizel77 and Renegade like this.
  16. Młody Maradona

    Młody Maradona Specjalny pas

    Dołączył:
    Feb 21, 2015
    Komentarze:
    4,355
    Zdobyte Lajki:
    3,915
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    DZIEWCZYNY TEZ TAK KIEDYŚ SZALAŁY JAK ŚPIEWAŁEM (PO PIJAKU)
     
    Renegade likes this.
  17. Młody Maradona

    Młody Maradona Specjalny pas

    Dołączył:
    Feb 21, 2015
    Komentarze:
    4,355
    Zdobyte Lajki:
    3,915
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
  18. vast

    vast EFC Africa
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 4, 2017
    Komentarze:
    3,046
    Zdobyte Lajki:
    3,944
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
  19. DickNiaz

    DickNiaz WSOF
    Bantamweight

    Dołączył:
    Feb 6, 2012
    Komentarze:
    3,142
    Zdobyte Lajki:
    3,064
    Punkty:
    1,190
    Kiedyś może zawitam, parę perełek jest w tym roku (Celeste, Aluk Todolo, Bolzer, Full of Hell itd). Ale wlasnie co wrocilem z Taurona, mam juz karnet na Industriala we Wrocławiu więc póki co portfel smutny.
     
    Drzewo likes this.
  20. Drzewo

    Drzewo M-1 Global
    Middleweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    Jul 19, 2017
    Komentarze:
    3,752
    Zdobyte Lajki:
    2,855
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Hehe,no fakt, inna sprawa że każdy tam co innego widzi ciekawego :brainoverload: ale 130 kapel w cztery dni...mózg i wątroba rozjebane. Ja potrzebuję odskoczni,ciężki koniec roku i początek tego,czas na reset!:bleed:
     

Share This Page