1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

MMARocks Radio: Szklana Szczęka Szoł ep. 60

Discussion in 'Newsy MMARocks.pl' started by Wojsław Rysiewski, Jul 6, 2010.

  1. Wojsław Rysiewski

    Wojsław Rysiewski KSW

    Dołączył:
    Mar 5, 2008
    Komentarze:
    14,076
    Zdobyte Lajki:
    744
    Punkty:
    1,790
    MMARocks Radio: Szklana Szczęka Szoł ep. 60
     
  2. Koper2007

    Koper2007 Shark Fights
    Featherweight

    Dołączył:
    Sep 19, 2009
    Komentarze:
    1,103
    Zdobyte Lajki:
    3
    Punkty:
    1,790
    Już pobieram i wrzucam na mp3
     
  3. Takkyu

    Takkyu Oplot Challenge
    Middleweight

    Dołączył:
    May 13, 2010
    Komentarze:
    81
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Ha. Dzięki z szklaną szczene !
     
  4. Dominik Durniat

    Dominik Durniat ONE FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Jul 26, 2009
    Komentarze:
    2,435
    Zdobyte Lajki:
    1,941
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    1. Jak się zaczęła szczena to sobie pomyślałem "ale Venom ma dziwną chrypę :)" w ogóle nie zajarzyłem, że to może być TJ.
    2. "Każdy kraj ma swój czerwony balon" - rozwaliło mnie :):):)
    3. Zgadzam się z Venomem, co do Caina.
    4. Myślę że zrobią Sotiropoulos vs Dunham
     
  5. Guest

    Guest Guest

    Lesnar powinien z kims dobrym poboksowac. Myslalem, ze bedzie trzymal Carwina na dystans lewym prostym. Sedzia w tym pojedynku mial kontakt werbalny z Lesnarem, ktory mowil caly czas, ze nic mu nie jest i, ze nie chce konczyc. Jasne jest, ze z kondycja jest inaczej, gdy walczy sie np. z 70 kilowym kolesiem ktorego umiejetnosci sa przecietne, inaczej kiedy skaczesz przez plotki albo trenujesz na worku, a inaczej gdy walczysz z 90 kilowym zawodnikiem, ktory jest wszechstronny, silny i caly czas napiera. Carwin ma juz 35 lat, wazy tone i myslal, ze za chwle skonczy walke. Postawil wszystko na jedna karte i sie wystrzelal przeciwko MMEEga kozakowi! Ciezkiemu, silnemu, odpornemu zapasnikowi. I tak mega dobrze kontrolowal Brocka. Lesnar vs Cain to bez kitu walka na ktora bede czekal z niecierpliwoscia. W tym temacie tyle do powiedzenia :). O JDS to samo zdanie co Yoshi O Fedorze tez, Werdum takze. : D:D:D Overeem- Stojka swietna, Cardio na pewno duzo lepsze niz LHW. wydaje mi sie, ze przez zbijanie wielku kg w tym aspekcie nie swiecil. Ground game bardzo dobry. Wazy 20 kilo wiecej niz kiedys i to zupelnie inny zawodnik. Ogromne doswiadczenie. Swietnie psychicznie na pewno jest przygotowany do pojedynkow. Poza tym jesli zapasnik chcialby mu wejsc w nogi, podejrzewam, ze skonczyloby sie jak Mirko vs Fujita I. Werdum tez to samo zdanie. Brock #1 ewidentnie!
    Stawialem na Sexi. Jego szybkosc miala zdetronizowac agresywnosc Lebena w stojce. Parter tez raczej na japonczyka. Gdyby mial lepsze cardio wygralby. Akiyama nigdy jednak nie wygra z topowymi zawodnikami MW. Leben pojdzie spac z Wandem ;]. Powoli, powoli legenda i jeden z najbardziej rozpoznawanych zawodnikow mma na swiecie odchodzi na zasluzona. Krzycha szkoda, strasznie porozbijal Pana Stefana. Nie wiem jak on to wtopil ;/ Jego klincz jest do bani! Zero lokci, zero kolan. TJ ze wzgledu na to jakie show daje Krzysiek, jakie dobre walki daje zdecydowanie nalezy mu sie miejsce w UFC i Dana nie zwolni go szybko. Co do Stefana to jak wiemy jest jednym z 2ch zawodnikow, ktorzy z UFC nie beda zwolnieni. Comeback Brocka byl, jednym z najwiekszych w historii. Pewnie dlatego bonus. Sotiropoulos-kozak. To czego brakuje to walk z lepszymi zawodnikami : D. Nie pamietam kiedy ostatni raz ktos obil tak przeciwnika jak "Kimbokiller", szkoda, ze dostal po dupie. Ja jestem zajarany kazda walka Melvina. Gala 116 naj! Pozdro
     
  6. Dominik Durniat

    Dominik Durniat ONE FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Jul 26, 2009
    Komentarze:
    2,435
    Zdobyte Lajki:
    1,941
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    no właśnie walkę Seth vs Romero ciężko ocenić. Z jednej strony Romero przetrwał naprawdę spore lanie, ale z drugiej strony pozwolił na nie. Znowu z jednej strony przewalczył 3 rundy z wieloma kontuzjami i wygrał walkę, ale doznał ich bo się źle bronił... i jak to ocenić :)?
     
  7. grzejnik78

    grzejnik78 Maximum FC
    Welterweight

    Dołączył:
    May 30, 2009
    Komentarze:
    1,557
    Zdobyte Lajki:
    584
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Tidzej olal pyatania w SS , wiec zapytam jeszcze raz .

    Venom druga runde dales Ayikamie.
    Ja postawilem na Lebena.

    Jak powinno sie oceniac agresje w octagonie i czy w przypadku walki Lebena , ten aspekt nie powinien przewazyc w 2 rundzie ????

    The UFC judge rules for scoring a bout are based on 4 cirteria:

    1. Effective striking
    2. Effective Grappling
    3. Aggression
    4. Octagon Control
     
  8. Tidzej

    Tidzej Bellator
    Heavyweight

    Dołączył:
    Apr 17, 2008
    Komentarze:
    4,846
    Zdobyte Lajki:
    1,812
    Punkty:
    1,790
    Sorry, to mi umknęło. Osobiście, nie przypominam sobie walki, w której musiałbym poważnie ważyć agresywność by dobrze ocenić rundę. Przypominam, że te wytyczne są w odpowiedniej kolejności i najpierw powinno się oceniać efektywny striking i grappling. Nie żebym olewał agresję ale w mojej ocenie umiejętna agresywność przekłada się na 2 w/w czynniki, natomiast jak ktoś ślepo idzie do przodu, jak momentami Leben, i zbiera same kontry to nie powinien na podstawie przebytego dystansu wygrać rundy.


    Ostatecznie 2 rundę przyznałem Lebenowi bo wydaje mi się, że trafił kilka mocnych ciosów więcej od Akiyamy a nie że był bardziej agresywny.
     
  9. Guest

    Guest Guest

    hehe 7/11 ja stawiałem na Bonnara i Lebena.
     
  10. Tjo

    Tjo Moderator Cohones

    Dołączył:
    Jun 13, 2009
    Komentarze:
    2,781
    Zdobyte Lajki:
    1,611
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Niewolnicze Południe
    Dziś mam nockę więc Szklana się bardzo przyda. Dzięki Panowie.
     
  11. Looney

    Looney Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Jul 7, 2010
    Komentarze:
    1
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Wszystko fajnie chłopaki, ale jednej opcji nigdy nie zrozumiem. Dlaczego ktoś taki jak Krzysztof Soszyński chłopak ze Stalowej Woli, promowany przez UFC z Polska flagą, który co walkę ma białego orła na spodenkach nie jest brany pod uwagę w rankingach PL… Na miejscu Krzysztofa co najmniej bym się obraził.. To pytanie pewnie padało wielokrotnie ale zupełnie tego nie ogarniam.
     
  12. Hang

    Hang WSOF
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 5, 2010
    Komentarze:
    3,172
    Zdobyte Lajki:
    494
    Punkty:
    1,790
    Krzysztof jest Kanadyjczykiem.
     
  13. Koper2007

    Koper2007 Shark Fights
    Featherweight

    Dołączył:
    Sep 19, 2009
    Komentarze:
    1,103
    Zdobyte Lajki:
    3
    Punkty:
    1,790
    Looney ranking PL to ranking ludzi reprezentujących Polskę a Krzysiek jest Kanadyjczykiem polskiego pochodzenia
     
  14. herrflick

    herrflick Bellator
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 20, 2010
    Komentarze:
    4,119
    Zdobyte Lajki:
    2,814
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Słoneczny Północny Zachód
    Tez sie kiedys zastanawialem jak to powinno byc brane pod uwage.Moim zdaniem do rankingu PL powinni byc zaliczani zawodnicy ktorzy rozpoczeli swoja profesjonalna kariere w sporcie mieszkajac w PL,poniewaz reprezentuja polska szkole MMA.


    I jak najbardziej popieram obecnosc Kerima i Mameda w tych rankingach.


    Pytanie do Adminow-Lekka niekonsekwencje widze natomiast jesli chodzi o Lukasza Lesia-Bron Boze nie mam nic do chlopaka ale skoro jest wziety pod uwage to sie zastanawiam jak powinnismy to rozgraniczac ?
     
  15. Wojsław Rysiewski

    Wojsław Rysiewski KSW

    Dołączył:
    Mar 5, 2008
    Komentarze:
    14,076
    Zdobyte Lajki:
    744
    Punkty:
    1,790
    Łukasz Leś rozpoczął karierę trenując w Polsce. Na stronie była nawet jego walka z Maćkiem Kawulskim.


    Zasada jest taka, że zawodnicy muszą mieć sportowe związki z Polską. Stąd w rankingu brak Soszyńskiego, Horodeckiego, Pałaszewskiego, Zawady, Sobotty, Baziaka itd. itp.
     
  16. grzejnik78

    grzejnik78 Maximum FC
    Welterweight

    Dołączył:
    May 30, 2009
    Komentarze:
    1,557
    Zdobyte Lajki:
    584
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    “że te wytyczne są w odpowiedniej kolejności i najpierw powinno się oceniać efektywny striking i grappling”


    Ale dopiero na czwartm miejscu jest kontrola a ten aspekt wiele razy byl brany pod uwage w waszych audycjach.


    Czyli tak naprawde nigdy nie bierzecie agresywnosci pod uwage , podczas oceniania walk , a jest to jednak element ktory zgodnie z zasadami powinien byc punktowany .
     
  17. Wojsław Rysiewski

    Wojsław Rysiewski KSW

    Dołączył:
    Mar 5, 2008
    Komentarze:
    14,076
    Zdobyte Lajki:
    744
    Punkty:
    1,790
    Nie przypominam sobie byśmy kiedykolwiek brali pod uwagę Octagon Control. Moim zdaniem drugą rundę Leben vs. Akiyama można spokojnie ocenić używając jako kryterium tylko effective striking.
     
  18. herrflick

    herrflick Bellator
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 20, 2010
    Komentarze:
    4,119
    Zdobyte Lajki:
    2,814
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Słoneczny Północny Zachód
    Oki rozumiem-dzieki Venom.
     
  19. grzejnik78

    grzejnik78 Maximum FC
    Welterweight

    Dołączył:
    May 30, 2009
    Komentarze:
    1,557
    Zdobyte Lajki:
    584
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Venom ja nie wytykam wam bledow , ja tylko chcialem sie dowiedziec jak sie powinno punbktowac agresje ????


    Jezeli chodzi o moje zdanie , to punkt 3. Aggression jest totalnie chybiony ,


    Po pierwsze gryzie sie to z idea sportu , I nie wplywa to dobrze na wizerunek MMA wsrod ludzi ktorzy nie znaja sie na tym sporcie sporcie,


    Po drugie jak ktos idzie jak np. Leben i zostaje skarcony to I tak nie punktuje , zaczyna dopiero zbierac punkty jak zaczyna celnie trafiac , a jak robi to w sposob agresywny to I tak nikt tych punktow nie liczy podwojnie .
     
  20. Wojsław Rysiewski

    Wojsław Rysiewski KSW

    Dołączył:
    Mar 5, 2008
    Komentarze:
    14,076
    Zdobyte Lajki:
    744
    Punkty:
    1,790
    W pełni się z tobą zgadzam, że agresja na zasadzie biegnę na przeciwnika i zbieram ciosy na twarz nie powinna być pozytywnie punktowana. Zresztą jak właśnie sprawdziłem w zasadach jest Effective Agressivness, a nie Agressiveness:

    K. Effective Aggressiveness
    1. This simply means who is moving forward and finding success.(scoring) 2. Throwing a strike moving backwards is not as effective as a strike thrown moving forward.
    3. Throwing strikes and not landing is not effective aggressiveness.
    4. Moving forward and getting struck is not effective aggressiveness.
    5. Shooting takedowns and getting countered and fended off is not effective aggressiveness.
     

Share This Page