1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Beast Of The East 2 – wyniki wagi + zdjęcia!

Discussion in 'Newsy MMARocks.pl' started by Bosy, Jun 11, 2010.

  1. Bosy

    Bosy Slugfest / UFC

    Dołączył:
    Mar 17, 2008
    Komentarze:
    1,002
    Zdobyte Lajki:
    129
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Beast Of The East 2 – wyniki wagi + zdjęcia!
     
  2. ariel

    ariel Jungle Fight
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jun 7, 2009
    Komentarze:
    201
    Zdobyte Lajki:
    9
    Punkty:
    1,790
    W takim razie co z konkursem?, bo ja np postawilem na Zikica
     
  3. kokaina

    kokaina Legacy FC
    Featherweight

    Dołączył:
    Mar 26, 2010
    Komentarze:
    1,927
    Zdobyte Lajki:
    1,086
    Punkty:
    1,790
    Tylko konkurs Ci w glowie. Co za ludzie. Pewnie nie bedzie brany ten pojedynek pod uwage.
    Szkoda rozpiski, bo troche sie posypalo, oby reszta walk okazala sie swietnym widowiskiem. Duzo osob smialo sie zawsze ze w KSW polowa zawodnikow wypada pare dni przed gala, jednak jak widac, taki jest ten sport i kazdej organizacji moze sie to przytrafic.
     
  4. wade87

    wade87 BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    Apr 25, 2010
    Komentarze:
    826
    Zdobyte Lajki:
    124
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    [​IMG]brak dąbrowskiego… ciekawe co z nim?
     
  5. Yagiel

    Yagiel UFC
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 20, 2009
    Komentarze:
    9,349
    Zdobyte Lajki:
    160
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    jaka lipa z tym ważeniem, a o posypaniu się rozpiski to już nie wspomnę. poszedł się jebać drugi co do najważniejszych pojedynków na gali, a i ciekawe czy znają rywala dla Roberta :/
     
  6. BlackStar

    BlackStar BAMMA
    Lightweight

    Dołączył:
    Jan 18, 2010
    Komentarze:
    858
    Zdobyte Lajki:
    1
    Punkty:
    1,790
    no właśnie … nie gadajcie o konkursie, szkoda rozpiski bo gala zapowiadała się zajebiście a tutaj na dzień przed nawet nie wiadomo czy Jocz zawalczy, co to ma być wogóle kłopoty zdrowotne Uszola, na wywiadzie normalnie wyglądał.
     
  7. biszu

    biszu Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Dec 5, 2009
    Komentarze:
    44
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    kurde lipa trochę z tym ważeniem tylu zawodników nie było ;/
    dodatkowo wypadł rafał ;/
     
  8. GLF

    GLF KSW
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jan 31, 2010
    Komentarze:
    6,028
    Zdobyte Lajki:
    5
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Jednak część osób nie wiedziała kiedy jest waga [​IMG]
    Na dzień przed okazuje się, że Joczu nie ma przeciwnika a Uszol w ogóle wypadł z rozpiski. Lekki wqrw. Obym nie żałował wydanej kasy.
    Najdziwniejsze, że kłopoty dotyczą w większości polskich zawodników.
     
  9. Tens

    Tens WSOF
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 9, 2009
    Komentarze:
    3,527
    Zdobyte Lajki:
    7
    Punkty:
    1,790
    Może od czasu wywiadu coś się zmieniło?


    Wielu zawodników nieobecnych na ważeniu...
     
  10. dodo39

    dodo39 Oplot Challenge
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Aug 15, 2009
    Komentarze:
    134
    Zdobyte Lajki:
    1
    Punkty:
    1,790
    Powiem szczerze [​IMG] brak Mendeza na KSW to przy tym co się stało na BOTE to pikuś, ja źle BOTE nie życzę ale tak się dzieje jak część promocji polega na napinaniu się na konkurencję [​IMG]
     
  11. wade87

    wade87 BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    Apr 25, 2010
    Komentarze:
    826
    Zdobyte Lajki:
    124
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    mam nadzieje ze chociaz te walki co sie odbeda dadza nam sporo emocji , ale brak uszola mnie dobija
     
  12. Born2kill

    Born2kill UFC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Apr 11, 2010
    Komentarze:
    19,885
    Zdobyte Lajki:
    1,901
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Brakuje tylko dodatu,ze Kita z Grabowskim jednak zdecydowali sie nie wchodzic sobie w droge dla dobra ich karier;) Troche dziwne,ze sie to tak sypie nagle w jednej informacji. Tak jakby to byla jakas zaslona dymna, a faktyczna gala bedie miala kilka miejsc nazwisk,na ktore sie czeka.
    Uszol problem zdrowotny to tez niewiele powiedziane.
    Za mocno trenują w ostatnich dniach przed walką A co do tych z biletami, przy takim wypadaniu zawodnikow z rozpiski powinny byc pewne klauzule. W koncu placisz za cos, a to okazuje sie w pewnym stopniu czyms innym,wszedzie jest to powod do reklamacji;) Chyba,ze informuje sie o takim ryzyku przy zakupie to niestety…
    Oby sie nie okazalo,ze nie dojechali na wage z powodow zdrowotnych [​IMG]
     
  13. serus

    serus Brutaal
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 6, 2010
    Komentarze:
    605
    Zdobyte Lajki:
    4
    Punkty:
    1,790
    Dlaczego walka Grabowski vs. Kita jest w limicie Open a nie 265lb?
     
  14. VaeVictis

    VaeVictis UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    May 11, 2010
    Komentarze:
    14,627
    Zdobyte Lajki:
    12,642
    Punkty:
    1,790
    Wszystkie te zdarzenia rozpatrywane lacznie tworza malo optymistyczny krajobraz przed gala. Oby poziom poszczegolnych walk zatarl to wrazenie. Mnie osobiscie najbardziej rozczarowuje brak Zikica bo ewentualna walka Jocza z zawodnikiem szukanym za piec dwunasta to zadna atrakcja.
     
  15. Pahu1

    Pahu1 Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Sep 27, 2009
    Komentarze:
    7
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Zikić ma podpisany kontrakt z inna organizacją. Już od dawna było wiadomo, że nie będzie tej walki tylko pewnie nie chcieli o tym pisać żeby sprzedaż nie spadła. Mimo wszystko jest też sporo fajnych pojedynków i będzie na co popatrzeć [​IMG]
     
  16. Born2kill

    Born2kill UFC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Apr 11, 2010
    Komentarze:
    19,885
    Zdobyte Lajki:
    1,901
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    I rozumiem,ze typowania Bote nie bedzie?Teraz to chyba nie ma sensu.
     
  17. GLF

    GLF KSW
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jan 31, 2010
    Komentarze:
    6,028
    Zdobyte Lajki:
    5
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Serus,
    taki limit obowiązuje w U.S.A. i to też tylko w niektórych stanach.

    Irokez w jednym z wywiadów wspomniał, że nie zgodziłby się na wagę w dniu walki tak jak zrobił to Borys walcząc w M-1. Jeżeli jutro on i Litwin mają się ważyć to nie zdziwię się, jeżeli limit się zmieni.

    EDIT:
    Born2kill,
    dlaczego? Grabek, Masakra, Sztanga wciąż są w akcji. Wyluzujcie z tymi konkursami, gadżeciarze :P
     
  18. ariel

    ariel Jungle Fight
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jun 7, 2009
    Komentarze:
    201
    Zdobyte Lajki:
    9
    Punkty:
    1,790
    Zadałem pytanie, po to zeby uzyskac odpowiedz, a skoro jej nie znacie to po prostu przemilczcie. To co ze interesuje mnie konkurs to znaczy ze juz w dupie mam cala gale? ogarnijcie sie. Co to jakas zaloba ze koles wypad z rozpiski ze nie moge sie zapytac?
     
  19. Robert Górski

    Robert Górski BikeOrDie.pl

    Dołączył:
    Feb 5, 2009
    Komentarze:
    1,011
    Zdobyte Lajki:
    162
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Taka sama sytuacja była w sumie przed pierwszą galą. Trochę to słabe.
     
  20. serus

    serus Brutaal
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 6, 2010
    Komentarze:
    605
    Zdobyte Lajki:
    4
    Punkty:
    1,790
    GLF, no to jest oczywiste :) ale u Nas w Europie też jest takie coś jak "Waga Ciężka". I to mnie interesuje, mimo że jest to mało istotny szczegół bo obu panów mieści się w limicie, dlaczego jest w Open.
     

Share This Page