Autovidol
Shark Fights Heavyweight
Niesamowita sprawa, i wystarczy 60 kilometrów na godzinę.Kurwa, jako jedyny przetrwał Ford Explorer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niesamowita sprawa, i wystarczy 60 kilometrów na godzinę.Kurwa, jako jedyny przetrwał Ford Explorer...
Najlepsze jest to, że Rościśław zapodał nam "wideo", a to tak naprawdę animacja... Bez prawdziwych danychNiesamowita sprawa, i wystarczy 60 kilometrów na godzinę.
A kiedy zobaczymy coś od Drzewa? Po za leśnymi filozofiami?Najlepsze jest to, że Rościśław zapodał nam "wideo", a to tak naprawdę animacja... Bez prawdziwych danych
Ale że co? Przecież to nie twoja animacja, dzbanieA kiedy zobaczymy coś od Drzewa? Po za leśnymi filozofiami?
Na ekranie telefonu wygląda jak prawdziweNajlepsze jest to, że Rościśław zapodał nam "wideo", a to tak naprawdę animacja... Bez prawdziwych danych
Owszem, skapnąłem się bo przeczytałem opis...Na ekranie telefonu wygląda jak prawdziwe
W ja po tym, że wrzucił @RoshiOwszem, skapnąłem się bo przeczytałem opis...
W ja po tym, że wrzucił @Roshi
Pierwsze elektryczne lambo
pewnie pamietasz ile Cie wtedy wynioslo? civic jezdzi jeszcze?Ja 20 lat temu do swojego Civica
No robie to zawodowo. Dwa tygodnie temu przed urlopem do Mazdy 6 MPS 2,3 turbo i do Hondy Prelude po przełożeniu silnika 2,2 z Hondy Accord typeR 212KM.Siema!
Spawal ktos wydech z nierdzewki?
Nie pamiętam, ale to nie nigdy nie była tania zabawa.pewnie pamietasz ile Cie wtedy wynioslo?
Też chciałbym to wiedzieć...civic jezdzi jeszcze?
how much?No robie to zawodowo. Dwa tygodnie temu przed urlopem do Mazdy 6 MPS 2,3 turbo i do Hondy Prelude po przełożeniu silnika 2,2 z Hondy Accord typeR 212KM.
Do jakiego samochodu?how much?
a duze sa roznice w cenie? do audi s6 c5 np.Do jakiego samochodu?
Oczywiście. Nawet w obrębie jednego modelu są duże różnice. Możesz mieć silnik że jest jedno turbo i zwykła jegna rura z tlumikami do końca a moze być podwójny wydech na całej długości i np dwa katalizatory nierdzewne których cena jest zależna od normy emisji euro,dwa tłumiki końcowe itd. Metr rury średnio kosztuje 80-100 złotych w zależności od grubości ścianki. Średnica ma duże znaczenie na cenę. Kolanka od 35 złotych w górę w zależności od średnicy.a duze sa roznice w cenie? do audi s6 c5 np.
mniej wiecej ile wychodzi w sumie? 2-3 kola?Oczywiście. Nawet w obrębie jednego modelu są duże różnice. Możesz mieć silnik że jest jedno turbo i zwykła jegna rura z tlumikami do końca a moze być podwójny wydech na całej długości i np dwa katalizatory nierdzewne których cena jest zależna od normy emisji euro,dwa tłumiki końcowe itd. Metr rury średnio kosztuje 80-100 złotych w zależności od grubości ścianki. Średnica ma duże znaczenie na cenę. Kolanka od 35 złotych w górę w zależności od średnicy.
Nadal nie podałeś jaki silnik.mniej wiecej ile wychodzi w sumie? 2-3 kola?
no S6 wiec 4.2 podwojny wydech jak to w quattro przykladowoNadal nie podałeś jaki silnik.
Dobra rozgrzewka przed rozmowami z klientami którzy by coś chcieli ale ciężko od nich wydobyć jakiekolwiek informacje Jutro wracam do warsztatu po urlopie.
Do v8 to raczej od 2k w górę ale na jedną stronę silnika. Jest duża szansa że sprzedaż seryjnych katalizatorów i zastąpienie ich nierdzewnymi może pokryć duzą część inwestycji lub nawet całość.no S6 wiec 4.2 podwojny wydech jak to w quattro przykladowo
Lotus Elise
Z niemałym przebiegiem
Wygląda na taką nie do zajechania
Wydech do przeglądu i wylizania