Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

a duze sa roznice w cenie? do audi s6 c5 np.
Oczywiście. Nawet w obrębie jednego modelu są duże różnice. Możesz mieć silnik że jest jedno turbo i zwykła jegna rura z tlumikami do końca a moze być podwójny wydech na całej długości i np dwa katalizatory nierdzewne których cena jest zależna od normy emisji euro,dwa tłumiki końcowe itd. Metr rury średnio kosztuje 80-100 złotych w zależności od grubości ścianki. Średnica ma duże znaczenie na cenę. Kolanka od 35 złotych w górę w zależności od średnicy.
 
Oczywiście. Nawet w obrębie jednego modelu są duże różnice. Możesz mieć silnik że jest jedno turbo i zwykła jegna rura z tlumikami do końca a moze być podwójny wydech na całej długości i np dwa katalizatory nierdzewne których cena jest zależna od normy emisji euro,dwa tłumiki końcowe itd. Metr rury średnio kosztuje 80-100 złotych w zależności od grubości ścianki. Średnica ma duże znaczenie na cenę. Kolanka od 35 złotych w górę w zależności od średnicy.
mniej wiecej ile wychodzi w sumie? 2-3 kola?
 
Nadal nie podałeś jaki silnik.
Dobra rozgrzewka przed rozmowami z klientami którzy by coś chcieli ale ciężko od nich wydobyć jakiekolwiek informacje Jutro wracam do warsztatu po urlopie.
no S6 wiec 4.2 podwojny wydech jak to w quattro :wink: przykladowo
 
no S6 wiec 4.2 podwojny wydech jak to w quattro :wink: przykladowo
Do v8 to raczej od 2k w górę ale na jedną stronę silnika. Jest duża szansa że sprzedaż seryjnych katalizatorów i zastąpienie ich nierdzewnymi może pokryć duzą część inwestycji lub nawet całość.
 
@Roshi w zeszlym roku katalizator z Hondy Accord na skupie kosztował 5200 za to naprawdę można wystawiać wysokiej klasy układ wydechowy. W tym roku spadło i taki kat kosztuje 2800. Niemniej w audi możesz mieć trzy lub nawet cztery ale obstawiam trzy.
 
Panowie co to za fura?

20230821_115216.jpg
 
Back
Top