1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Pat Bateman's Recent Activity

  1. Pat Bateman replied to the thread Hyde Park.

    Brak akceptacji samego siebie. Pusci ludzie zdaja sobie sprawe jacy sa chujowi i wkurwiaja sie kiedy ktos tylko zaczyna ich obnazac....

    Jul 21, 2017 at 2:11 AM
  2. Pat Bateman liked rash's post in the thread Tanio skóry nie sprzedam.

    To drugie to jak żywcem z tematu "co mnie wkurwia" :śmiech:

    Jul 21, 2017 at 12:32 AM
  3. Pat Bateman liked Scurvol's post in the thread Siłownia ( rzeźba, spalanie) pytanie :).

    mam juz tasma owiniete, jest spoko. Wolalbym nie uzywac rekawiczek za duzy ze mnie twardziel! :cool:

    Jul 21, 2017 at 12:14 AM
  4. Pat Bateman replied to the thread Siłownia ( rzeźba, spalanie) pytanie :).

    No co. Przy sliskich dloniach pomaga :shy: tylko musza byc na styk.

    Jul 21, 2017 at 12:10 AM
  5. Pat Bateman liked nooodles's post in the thread Co mnie wku*wia.

    Dzisiejszy dzień mi uświadomił jak ja kurwa nie lubię ludzi. Marzę o tym zeby w przeciągu 10 lat praca z domu była czymś normalnym,...

    Jul 21, 2017 at 12:09 AM
  6. Pat Bateman liked Masta's post in the thread Johnson vs. Borg oraz Nunes vs. Shevchenko na UFC 215.

    Mahonek jest młodym, prężnym przedsiębiorcą, to co innego.

    Jul 21, 2017 at 12:06 AM
  7. Pat Bateman replied to the thread Siłownia ( rzeźba, spalanie) pytanie :).

    Ja uzywam rekawiczek rowerowych. Cos takiego mniej wiecej [IMG]

    Jul 21, 2017 at 12:05 AM
  8. Pat Bateman liked Masta's post in the thread Johnson vs. Borg oraz Nunes vs. Shevchenko na UFC 215.

    W pyte. Razem z rodziną będę oglądał jak zawsze. Mama ostatnio pytała nawet kiedy znów nasz kochany Demetriuszek zawalczy. Tata otworzy...

    Jul 20, 2017 at 11:42 PM
  9. Pat Bateman replied to the thread Johnson vs. Borg oraz Nunes vs. Shevchenko na UFC 215.

    Myslalem, ze dla Myszy nie oplaca sie dluzszych pisac :crazy:

    Jul 20, 2017 at 11:41 PM
  10. Pat Bateman liked baju's post in the thread Johnson vs. Borg oraz Nunes vs. Shevchenko na UFC 215.

    To jest w 100% specjalna zagrywka White'a - pokażemy MM ile tak naprawdę jest dla nas warty. Dziwne, że jeszcze ludzie się dziwią...

    Jul 20, 2017 at 11:40 PM
  11. Pat Bateman replied to the thread Johnson vs. Borg oraz Nunes vs. Shevchenko na UFC 215.

    Nawet tresc newsa krotka... Przypadek ?

    Jul 20, 2017 at 11:33 PM
  12. Pat Bateman liked Olos's post in the thread Muzyka.

    Akurat dziś nawet coś leciał z Linków na Antyradiu. Miałem lekkiego pierdolca w gimbazie na nich, zwłaszcza na pierwszą płytę. Dosyć...

    Jul 20, 2017 at 11:33 PM
  13. Pat Bateman replied to the thread Kawulski o powrocie Materli do klatki KSW: Jest nie do złamania, może wrócić jeszcze w tym roku.

    Rozumiem, ze nie bedzie juz wyjazdow do AKA ?

    Jul 20, 2017 at 11:15 PM
  14. Pat Bateman liked VaeVictis's post in the thread Kawulski o powrocie Materli do klatki KSW: Jest nie do złamania, może wrócić jeszcze w tym roku.

    Przecież to oczywiste, że dla KSW "przygody pana Michała" stanowią wyłącznie wartość dodaną, element historii, którą można opowiedzieć w...

    Jul 20, 2017 at 11:14 PM
  15. Pat Bateman replied to the thread Muzyka.

    O i chuj... http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-40676530 [MEDIA] Nowych plyt nie sluchalem, ale do starych zawsze chetnie wracam....

    Jul 20, 2017 at 11:13 PM